نشست «کتاب‌خوان مدرسه ای» کتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری شهرستان اهر در سال 98 روز هجدهم، آذر ماه با حضور در مدرسه زهرا مردانی آذر و شرکت تعدادی از دانش آموزان این مدرسه برگزار شد.

در این نشست، کتاب‌های «دکتر از کجا می فهمد که حال شما خوب است» نوشته ویکی کوب، توسط آیناز خرم؛ «تن تن سندباد» نوشته محمد میرکیانی، توسط مهسا یاری؛ «غذاها و ویتامین» نوشته فاطمه رشیدی، توسط فاطمه رشیدی؛ «خواستن توانستن است» نوشته م.ح.عباسپور، توسط مهسا حقی؛ «دکتر بگو چرا» نوشته ناصر صافی، توسط زهرا برزگر؛ «چگونگی غلبه بر ترس و استرس» نوشته شربرگ مانی، توسط ندا شیری  معرفی و تجربه خواندن آنها با  دانش آموزان کلاس  به اشتراک گذاشته شد.

گفتنی است نشست‌های کتاب‌خوان مدرسه ای با هدف افزایش ضریب نفوذ نشست‌های کتاب‌خوان و سهولت بهره‌مندی دانش آموزان؛ در مدارس برگزار می شود که در این جلسات کتابداران، معلمان وکلیه دانش آموزان علاقمند و افرادی که تمایل به ارائه معرفی کتاب دارند به معرفی کتاب‌های خوانده شده خود می‌پردازند.