اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اهر بمناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی روز دوشنبه بیست و ششم آبان ماه، اقدام به برگزاری نشست هم اندیشی نویسندگان کرد.

 در این نشست هم اندیشی بیست کتاب از  کتابهای منتشر شده در یک سال اخیر در شهرستان توسط مولفان معرفی شد و سپس  حاضرین به تبادل نظر با همدیگر در مورد کتابهای معرفی شده و مسائل و مشکلات نشر کتاب در شهرستان پرداختند.

در پایان جمع بندی کوتاهی از کتابهای معرفی شده توسط پژوهشگر شهرستان آقای حسین دوستی ارائه  شد.