نشست «کتاب‌خوان» کتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری روز پنج شنبه، نوزدهم اردیبهشت ماه سال 98 با حضور جمعی از اعضای این کتابخانه ها برگزار شد.

 

در این نشست کتاب‌های «قرآن در اسلام» نوشته علامه محمد حسین طباطبایی، توسط زلیخا رستم پور؛  «سلام بر ابراهیم» نوشته گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی، توسط: زهرا ابراهیم پور؛ «شیوه های دعوت به نماز» نوشته محسن قرائتی، توسط: رباب نوری زاده؛ «صراط سلوک» نوشته علی محیطی، توسط اکرم اسدی؛ «آموزش حفظ قرآن» نوشته محمود جویباری، توسط ریحانه اسکندری معرفی و تجربه خواندن آنها با اعضای کتابخانه و مخاطبین  به اشتراک گذاشته شد.

گفتنی است نشست‌های کتاب‌خوان کتابخانه‌ای با هدف افزایش ضریب نفود نشست‌های کتاب‌خوان و سهولت بهره‌مندی آحاد مردم؛ در کتابخانه‌ها برگزار می شود که در این جلسات کتابداران، نویسندگان، شخصیت‌های فرهنگی عضو کتابخانه، کلیه اعضاء کتابخانه‌های عمومی، سایر علاقمندان و افرادی که تمایل به ارائه معرفی کتاب دارند به معرفی کتاب‌های خوانده شده خود می‌پردازند.