نشست کتابخوان مدرسه ای کتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری ویژه مهدویت
نشست «کتابخوان مدرسه ای» کتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری شهرستان اهر در سال 98 روز چهارشنبه، چهارم اردیبهشت ماه با حضور در مدرسه پسرانه امام رضا (ع) و شرکت تعدادی از دانش آموزان این مدرسه برگزار شد.
در این نشست، کتابهای «انتظار چیست، منتظر کیست» نوشته واحد پژوهش انتشارات، توسط محمد جواد رمضان زاده؛ «شیطان درآخرالزمان» نوشته محمد یوسفی، توسط علی حسین زاده؛ «امام زمان (عج)» نوشته محمد علی چنارانی، توسط علی راجی؛ «غروب خورشید در سامرا» نوشته محمد رضا بایرامی، توسط ابوالفضل شهبازی؛ «آفتاب خانه ی ما(داستانهایی از زندگی امام زمان)» نوشته مجید ملا محمدی، توسط مهدی عزتی؛ «تماشای آفتاب» نوشته محمد تقی اختیاری، توسط امیرحسین لنگی معرفی و تجربه خواندن آنها با دانش آموزان کلاس به اشتراک گذاشته شد.
گفتنی است نشستهای کتابخوان مدرسه ای با هدف افزایش ضریب نفوذ نشستهای کتابخوان و سهولت بهرهمندی دانش آموزان؛ در مدارس برگزار می شود که در این جلسات کتابداران، معلمان وکلیه دانش آموزان علاقمند و افرادی که تمایل به ارائه معرفی کتاب دارند به معرفی کتابهای خوانده شده خود میپردازند.



کتابخانه های عمومی شهرستان اهر