به گزارش اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اهر، نشست «کتاب‌خوان» کتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری روز پنجشنبه، سوم خرداد ماه سال 97 با حضور جمعی از اعضای این کتابخانه برگزار شد.

در این نشست، کتاب‌های «مسافر هشتم» نوشته: مژگان شیخی، توسط: علی طهماسبی؛ «مژده گل» نوشته: محمود پوروهاب، توسط: محمد رضا صفرعلیزاده؛ «کاش تو را می دیدم» نوشته: مژگان شیخی، توسط: رسا رئیسی؛ «مهمان خراسان» نوشته: سعید بیابانکی، توسط: امیرحسین خدای؛ «10 قصه از امام رضا علیه السلام» نوشته: بهزادمحمدخانی، توسط: محمد هادی فلاح معرفی و تجربه خواندن آنها با اعضای کتابخانه و مخاطبین  به اشتراک گذاشته شد.

گفتنی است نشست‌های کتاب‌خوان کتابخانه‌ای با هدف افزایش ضریب نفود نشست‌های کتاب‌خوان و سهولت بهره‌مندی آحاد مردم؛ در کتابخانه‌ها برگزار می شود که در این جلسات کتابداران، نویسندگان، شخصیت‌های فرهنگی عضو کتابخانه، کلیه اعضاء کتابخانه‌های عمومی، سایر علاقمندان و افرادی که تمایل به ارائه معرفی کتاب دارند به معرفی کتاب‌های خوانده شده خود می‌پردازند.