به گزارش اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اهر، نشست «کتاب‌خوان مدرسه ای» کتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری در سال 97 روز چهارشنبه، بیست و ششم  اردیبهشت ماه با حضور در مدرسه شهدا و شرکت تعدادی از دانش آموزان این مدرسه برگزار شد.

در این نشست، کتاب‌های «قصه هایی از امام علی و یارانش » نوشته: مژگان شیخی، توسط : مریم حیدری؛  «کلوچه های خدا » نوشته: کلر ژوبرت، توسط: مریم هشترودی؛ «آش نذری» نوشته: طاهره خردور، توسط: سما ملکی؛ «شکرگزاری» نوشته: مایکلین ماندی، توسط: هستی پورکریم؛ «خدا دوست من است» نوشته: لیزا او. انگلهارت، توسط: فاطمه صفری معرفی و تجربه خواندن آنها با  دانش آموزان کلاس  به اشتراک گذاشته شد.

در ادامه برای تفریح و لذت در کنار مطالعه مسابقه نقاشی بین دانش آموزان برگزار شد

 

گفتنی است نشست‌های کتاب‌خوان مدرسه ای با هدف افزایش ضریب نفوذ نشست‌های کتاب‌خوان و سهولت بهره‌مندی دانش آموزان؛ در مدارس برگزار می شود که در این جلسات کتابداران، معلمان وکلیه دانش آموزان علاقمند و افرادی که تمایل به ارائه معرفی کتاب دارند به معرفی کتاب‌های خوانده شده خود می‌پردازند.