نشست کتابخوان مدرسه ای کتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری
به گزارش اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اهر، نشست «کتابخوان مدرسه ای» کتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری در سال 97 روز چهارشنبه، بیست و ششم اردیبهشت ماه با حضور در مدرسه شهدا و شرکت تعدادی از دانش آموزان این مدرسه برگزار شد.
در این نشست، کتابهای «قصه هایی از امام علی و یارانش » نوشته: مژگان شیخی، توسط : مریم حیدری؛ «کلوچه های خدا » نوشته: کلر ژوبرت، توسط: مریم هشترودی؛ «آش نذری» نوشته: طاهره خردور، توسط: سما ملکی؛ «شکرگزاری» نوشته: مایکلین ماندی، توسط: هستی پورکریم؛ «خدا دوست من است» نوشته: لیزا او. انگلهارت، توسط: فاطمه صفری معرفی و تجربه خواندن آنها با دانش آموزان کلاس به اشتراک گذاشته شد.
در ادامه برای تفریح و لذت در کنار مطالعه مسابقه نقاشی بین دانش آموزان برگزار شد
گفتنی است نشستهای کتابخوان مدرسه ای با هدف افزایش ضریب نفوذ نشستهای کتابخوان و سهولت بهرهمندی دانش آموزان؛ در مدارس برگزار می شود که در این جلسات کتابداران، معلمان وکلیه دانش آموزان علاقمند و افرادی که تمایل به ارائه معرفی کتاب دارند به معرفی کتابهای خوانده شده خود میپردازند.





کتابخانه های عمومی شهرستان اهر