نشست «کتاب‌خوان مدرسه ای » کتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری شهرستان اهر در سال 97 روز چهارشنبه ، پنجم اردیبهشت ماه با حضور در مدرسه غیرانتفاعی پونه و شرکت تعدادی از دانش آموزان این مدرسه برگزار شد.

در این نشست، کتاب‌های «جوجه اردک زشت » نوشته:سمیرا جعفری، توسط: زینب قفلگری؛ «دوست بانمک دوست شیرین » نوشته:محمدحسن حسینی، توسط: آرمیتا امامعلی زاده؛ «قصه های پندآموز بوستان و گلستان » نوشته:زینب علیزاده لوشابی، توسط: مائده محمودی؛ «کوزه شکمو » نوشته: طاهره خلیلی کسمایی، توسط: آسمان عرب زاده؛ «یک کیسه طلا » نوشته:سید حسن ناصری، توسط: مریم پیراهری معرفی و تجربه خواندن آنها با  دانش آموزان کلاس  به اشتراک گذاشته شد.

گفتنی است نشست‌های کتاب‌خوان مدرسه ای با هدف افزایش ضریب نفوذ نشست‌های کتاب‌خوان و سهولت بهره‌مندی دانش آموزان؛ در مدارس برگزار می شود که در این جلسات کتابداران، معلمان وکلیه دانش آموزان علاقمند و افرادی که تمایل به ارائه معرفی کتاب دارند به معرفی کتاب‌های خوانده شده خود می‌پردازند.

 

 

 

 

 

آدرس کانال اطلاع رسانی فعالیت های کتابخانه در پیام رسان سروش

http://sapp.ir/aharlib_s