اجرای جشنواره کودکان قصه گو توسط کتابخانه شیخ شهاب الدین اهری
به همت کتابخانه شیخ شهاب الدین اهری و با همکاری مدرسه غیر انتفاعی پونه جشنواره کودکان قصه گو با هدف کمک به پرورش قدرت بیان و تقویت قوه ابتکار و همچنین رشد اعتماد به نفس کودکان انجام گرفت.
در این جشنواره 23 نفر از دانش آموزان قصه گویی کردند که مریم پیر اهری با قصه دو درخت، طهورا خاک پور با قصه بزغاله آواز خوان و مریم پیراهری با قصه پروانه زیبای من به عنوان قصه گوی برتر انتخاب شدند که با اهدای کتاب از این عزیزان تجلیل شد.
با توجه به اینکه در عصر حاضر روشهای مستقیم تربیتی نمیتواند بیش از 20 دقیقه توجه کودکان را جلب کند ولی در صورتی که اگر از روشهای غیرمستقیم از جمله قصهگویی استفاده شود میتوان تاثیرگذاری مطالب را بیش از پیش کرد و با قصهگویی میتوان مفاهیم و ارزشهای اخلاقی را در کودکان بدون هیچ اجباری درونی کرد.




+ نوشته شده در سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت 7:49 توسط کتابخانه های عمومی اهر
|
کتابخانه های عمومی شهرستان اهر