آموزش دعا در اولین برنامه هفتگی کودک کتابخانه شیخ شهاب الدین اهری
در اولین برنامه بخش کودک کتابخانه شیخ شهاب الدین اهری در سال جدید کتاب «دعاهای من» نوشته ماندی مایکلین، برای کودکان بازخوانی شد و آنها با راه و روش دعا کردن آشنا شدند. در ادامه بچه ها دعاهای کودکانه خود را نوشتند و نقاشی کشیدند.
کتاب دعاهای من با پیوند روا نشناسی و عرفان به کودکان می آموزد که تمام احساساتشان را با زبانی ساده با خدا در میان بگذارند. در این اثر نویسنده با طرح موضوعات مختلف مربوط به کودکان و افکار آنان با بیانی ساده از آنان می خواهد تا به هنگام غم و ناراحتی، خشم و عصبانیت، لحظه های خستگی، احساس نادانی و دروغ گفتن به خدای مهربان پناه ببرند و دعا کنند. و در ادامه بچه ها دعاهای کودکانه خود را نوشتند




+ نوشته شده در شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت 16:26 توسط کتابخانه های عمومی اهر
|
کتابخانه های عمومی شهرستان اهر