در اولین برنامه بخش کودک کتابخانه شیخ شهاب الدین اهری در سال جدید کتاب «دعاهای من» نوشته ماندی مایکلین، برای کودکان بازخوانی شد و آنها با راه و روش دعا کردن آشنا شدند. در ادامه بچه ها دعاهای کودکانه خود را نوشتند و نقاشی کشیدند.

کتاب دعاهای من با پیوند روا نشناسی و عرفان به کودکان می آموزد که تمام احساساتشان را با زبانی ساده با خدا در میان بگذارند. در این اثر نویسنده با طرح موضوعات مختلف مربوط به کودکان و افکار آنان با بیانی ساده از آنان می خواهد تا به هنگام غم و ناراحتی، خشم و عصبانیت، لحظه های خستگی، احساس نادانی و دروغ گفتن به خدای مهربان پناه ببرند و دعا کنند. و در ادامه بچه ها دعاهای کودکانه خود را نوشتند